AKADEMIA SZKOLEŃ DLA TURYSTYKI

BEZPIECZEŃSTWO I OBSŁUGA KLIENTA W HOTELU I RESTAURACJI W DOBIE PANDEMII

Weź udział w bezpłatnych szkoleniach! Wypełnij formularz znajdujący się dole strony!

AKADEMIA SZKOLEŃ DLA TURYSTYKI

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Szkolenie w ramach projektu skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski, z sektora turystycznego (PKD: N79, I), a jego celem jest podniesienie kompetencji pracowników w zakresie rekomendowanym przez Radę ds. Kompetencji w sektorze Turystyki. Wykorzystanie w praktyce nabytych kompetencji sprzyjać będzie zwiększeniu zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstw do zmieniających się warunków funkcjonowania branży turystycznej, wpłynie także na zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw.

PROGRAM SZKOLENIA
Bezpieczeństwo w hotelu w dobie pandemii

Program szkolenia obejmuje 16 godzin zajęć (2 dni x 8 godzin) po których uczestnicy nabędą wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne:

  • Zna wytyczne dla hotelu podczas pandemii
  • Wie, jak przenosi się SARS-COV2 i jakie środki prewencji należy użyć
  • Posiada wiedzę z zakresu zapobiegania wystąpieniu zagrożenia niesionego przez SARS-COV2
  • Potrafi dokumentować działania związane z ochroną przed SARS-COV2
  • Potrafi właściwie dobierać środki ochrony dla pracowników i gości hotelowych
  • Kreuje procedury związane z przyjęciem gości w dobie pandemii
  • Potrafi zapewnić ochronę procesom technologicznym (przede wszystkim w restauracji hotelowej) w obliczu zagrożenia SARS-COV2.
  • Ma świadomość nt. roli kadry kierowniczej w działaniach zmierzających do minimalizacji zagrożeń
  • Potrafi właściwie reagować w przypadku pojawienia się gościa, którego stan zdrowia pozwala podejrzewać SARS-COV2 (zarówno na etapie check-im jak i podczas pobytu w hotelu)
PROGRAM SZKOLENIA
Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią COVID-19, przekazywanie trudnych informacji

Program szkolenia obejmuje 16 godzin zajęć (2 dni x 8 godzin) po których uczestnicy nabędą wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne:

  • Wie jak przekazywać klientom informacje w związku z COVID-19 z pokazaniem intencji dbałości o bezpieczeństwo zdrowotne gości
  • Zna zasady radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Posiada podstawową wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej i radzenia sobie w konflikcie
  • Potrafi szybko, skutecznie i z dbałością o wysoki standard obsługi reagować na trudne sytuacje z klientami
  • Umiejętnie przekazuje informacje o obostrzeniach i wymogach związanych z COVID-19
  • Potrafi zadbać o zadowolenie klienta z jednoczesnym zadbaniem o bezpieczeństwo i spełnienie wymogów związanych z COVID-19
  • Ma świadomość roli pracownika hotelu lub restauracji w zapewnieniu bezpieczeństwa zdrowotnego klientom
  • Dostrzega konieczność zadbania o wymogi sanitarne
  • Z empatią podchodzi zapewnienia klientom bezpieczeństwa w związku z COVID-19

Leszek Skocki

TRENER

Absolwent kierunku informatyka WSB-NLU, doświadczony programistaprzedsiębiorca, wykładowca i szkoleniowiec. Posiada bogate doświadczenie w projektowaniu i wytwarzaniu systemów informatycznych. Jako dyrektor ds. IT w dużym projekcie o zasięgu ogólnopolskim zajmował się najnowszymi technologiami, takimi jak: Augmented Reality oraz Virtual Reality. Od kilku lat prowadzi Szkołę Programowania Cybertree, gdzie dzieci, młodzież oraz dorośli uczą się programowania i nowoczesnych technologii na wszystkich poziomach zaawansowania.

Weź udział w projekcie „Akademia szkoleń dla turystyki”

ZOBACZ, CO ZYSKUJESZ:

indywidualne podejście

usługi „szyte na miarę”, dostosowane do potrzeb poszczególnych przedsiębiorstw i ich pracowników;

elastyczne planowanie

miejsce szkolenia, harmonogram, ostateczny zakres tematyczny zostaną dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych firm;

profesjonalizm

usługi wysokiej jakości świadczone przez zweryfikowaną przez PARP instytucję, dysponującą odpowiednimi certyfikatami i akredytacjami, jak również wieloletnim doświadczeniem w branży szkoleniowej;

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU! WYPEŁNIJ FORMULARZ!





















    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Humaneo, zarejestrowane w Sądzie Rejonowym w Krakowie dla Krakowa Śródmieścia, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000249088, NIP: 734-315-73-19, REGON: 120195516.

    MASZ PYTANIA?
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

    Tomasz Nowak

    +48 662 005 102

    lub napisz tomasz.nowak@humaneo.pl

    Przemysław Furtak

    +48 601 265 160

    lub napisz przemyslaw.furtak@humaneo.pl

    Font Resize