BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA OSÓB ZATRUDNIONYCH W BRANŻY TURYSTYCZNEJ

BEZPIECZEŃSTWO W HOTELU W CZASIE PANDEMII
OBSŁUGA KLIENTA W CZASIE PANDEMII

Zgłoś się wypełniając FORMULARZ na dole strony!

BEZPŁATNE szkolenia: Bezpieczeństwo w hotelu w czasie pandemii, obsługa klienta w czasie pandemii

Szkolenie w ramach projektu skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski, z sektora turystycznego (PKD: N79, I.55; I.56), a jego celem jest podniesienie kompetencji pracowników w zakresie rekomendowanym przez Radę ds. Kompetencji w sektorze Turystyki. Wykorzystanie w praktyce nabytych kompetencji sprzyjać będzie zwiększeniu zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstw do zmieniających się warunków funkcjonowania branży turystycznej, wpłynie także na zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw.

 Wypełnij formularz zgłoszeniowy znajdujący się na dole strony i weź udział w bezpłatnym kursie!

PROGRAMY SZKOLEŃ

Każde szkolenie obejmuje 16 godzin zajęć (2 dni x 8 godzin). W ramach szkoleń omawiane są następujące zagadnienia:


Obsługa klienta w czasie pandemii

W wyniku szkolenia Uczestnicy osiągną następujące efekty uczenia się, zdefiniowane poprzez wiedzę, umiejętności, kompetencje: wie jak przekazywać klientom informacje w związku z COVID-19 z pokazaniem intencji dbałości o bezpieczeństwo zdrowotne gości, ma świadomość roli pracownika hotelu lub restauracji w zapewnieniu bezpieczeństwa zdrowotnego klientom, potrafi zadbać o zadowolenie klienta z jednoczesnym zadbaniem o bezpieczeństwo i spełnienie wymogów związanych z COVID-19, zna zasady radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, umiejętnie przekazuje informacje o obostrzeniach i wymogach związanych z COVID-19, dostrzega konieczność zadbania o wymogi sanitarne, posiada podstawową wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej i radzenia sobie w konflikcie, z empatią podchodzi zapewnienia klientom bezpieczeństwa w związku z COVID-19, potrafi skutecznie i z dbałością o wysoki standard obsługi reagować na trudne sytuacje z klientami.

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin dziennie.

Wie jak przekazywać klientom informacje w związku z COVID-19 z pokazaniem intencji dbałości o bezpieczeństwo zdrowotne gości

Ma świadomość roli pracownika hotelu lub restauracji w zapewnieniu bezpieczeństwa zdrowotnego klientom

Potrafi zadbać o zadowolenie klienta z jednoczesnym zadbaniem o bezpieczeństwo i spełnienie wymogów związanych z COVID-19

Bezpieczeństwo w hotelu w czasie pandemii

W wyniku szkolenia Uczestnicy osiągną następujące efekty uczenia się, zdefiniowane poprzez wiedzę, umiejętności, zna wytyczne dla hotelu podczas pandemii, wie jak przenosi się SARS-COV2 i jakie środki prewencji należy użyć, posiada wiedzę z zakresu zapobiegania wystąpieniu zagrożenia niesionego przez SARS-COV2, potrafi dokumentować działania związane z ochroną przed SARS-COV2, potrafi właściwie dobierać środki ochrony dla pracowników i gości hotelowych, kreuje procedury związane z przyjęciem gości w dobie pandemii, potrafi zapewnić ochronę procesom technologicznym (przede wszystkim w restauracji hotelowej) w obliczu zagrożenia SARS-COV2, ma świadomość nt. roli kadry kierowniczej w działaniach zmierzających do minimalizacji zagrożeń, potrafi właściwie reagować w przypadku pojawienia się gościa, którego stan zdrowia pozwala podejrzewać SARS-COV2 (zarówno na etapie check-in jak i podczas pobytu w hotelu).

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin dziennie.

Posiada wiedzę z zakresu zapobiegania wystąpieniu zagrożenia niesionego przez SARS-COV2

Potrafi właściwie reagować w przypadku pojawienia się gościa, którego stan zdrowia pozwala podejrzewać SARS-COV2

Nasi trenerzy

Wiedza i doświadczenie naszych trenerów są gwarancją Twojego rozwoju!

Justyna Rachuba

Trener

Ukończyła studia wyższe w Akademii Morskiej w Gdyni, uzyskując dyplom inżyniera i magistra organizacji usług turystycznych  (studia dzienne). Następnie podjęła kształcenie w ramach studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej, na kierunku psychologa biznesu, które to ukończyła z certyfikatem Franklin University. Posiada bogate doświadczenie jako szkoleniowiec w branży hotelowej, przeprowadziła ponad 800 godzin szkoleniowych, prowadząc szkolenia dla działów marketingu, sprzedaży, HK czy gastronomii. Właściciel firmy 'Lepszy hotel' współpracuje również z INA Management Sp. z o.o., jako manager sieci Aparthoteli.

Weź udział w projekcie „Akademia szkoleń i doradztwa dla turystyki”

ZOBACZ, CO ZYSKUJESZ:

indywidualne podejście

usługi „szyte na miarę”, dostosowane do potrzeb poszczególnych przedsiębiorstw i ich pracowników;

elastyczne planowanie

miejsce szkolenia, harmonogram, ostateczny zakres tematyczny zostaną dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych firm;

profesjonalizm

usługi wysokiej jakości świadczone przez zweryfikowaną przez PARP instytucję, dysponującą odpowiednimi certyfikatami i akredytacjami, jak również wieloletnim doświadczeniem w branży szkoleniowej;

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ W SZKOLENIU!

WYPEŁNIJ FORMULARZ

































    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Humaneo, zarejestrowane w Sądzie Rejonowym w Krakowie dla Krakowa Śródmieścia, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000249088, NIP: 734-315-73-19, REGON: 120195516.

    CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ? ZADZWOŃ!
    +48 662 005 102

    lub napisz na tomasz.nowak@humaneo.pl

    Font Resize